Vinna valfri pryl från Dustinhome!

HEJ!!!!

Mitt namn är Madelene: 
 
Jag vill väldigt gärna vinna: 
 
 
För att denna man (även känd som min sambo): 
 
Spillde APELSINJUICE i min ENDAST 1 år gamla dator som blev helt kokobello och funkade inte alls ett tag.
Som tur är kom min pappa och styrde upp:
 
 
Så datorn funkar användbart MEN vissa delar av tangentbordet gick inte att rädda:(
Därför vill jag vinna http://www.dustinhome.se/product/5010655202/asus-n56vz-ci7-2-4-8gb-750-gt650m-fhd-15-6-w8/ till MIG, så kan min kära (läs klantiga) sambo få min gamla och hälla hur mycket juice i som han har lust med! 
Tycker inte NI att det låter som en bra ide? 
 
 
dustin home bloggtävling Köp en stationär dator från Dustin Home! Då får du billiga priser, ett stort sortiment och alltid snabb leverans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0