Julstress....

Precis som rubriken säger - det råder julstress här!
När vi äntligen fixat allt praktiska och fått in cash för att köpa Danmarksresan ja då var ALLA tågbiljetter slutsålda, det är inte bara vi som ska åka bort över jul tydligen:)
Flyga var för dyrt.
Så blev bestämt att det blir BUSS i 12 h till Köpenhamn för att därifrån bli upphämtade av min bror, sedan när jag skulle betala så kunde man SNOPET nog inte betala via SEB så nu på morgonen måste jag ringa och kolla om man kan boka och betala på bussen eller om man kan åka in och köpa de någonstans. 
Jag tror det löser sig på något sätt - det måste det helt enkelt.
Igår var även stora tvättdagen, idag ska vi städa, fixa biljetterna, packa, handla in bland annat julskinka som mamma vill ha, fixa och dona eftersom vi blir borta ett tag nu.
Vi har med andra ord MASSOR att stå i idag och inte nog med det så måste vi komma iväg härifrån snortidigt imorn för bussen går 08.40 från Södertälje, så vi måste ju åka iväg med lite marginal också runt 07 skulle jag tippa på, så det blir nog inte så mycket sovande för oss.
Vi måste bara klara oss genom denna dag + morgondagens långa resa sedan är vi på banan igen:) 
Ni lär med andra ord inte se mycket av mig nu under ett par dagar.
 
Jul hos mamma<3

Kommentarer
Postat av: Nina~

Hej, allt bra? :)

2012-12-22 @ 14:31:01
URL: http://ninawallinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0