Nelson 4 veckor!

Jag veeeeeeeeeeeet - fett dålig uppdatering härifrån!!!
MEN vet ni vad?

Jag njuter bara av att få vara hemma med en frisk liten Nelson, som är 4 veckor idag (lr ja igår fredag), samt med resten av min lilla klan:) 
Det är underbart kan jag ju säga er! 
Tiden går undan, hinner inte riktigt med utan allt går i ett bara. Myser med bebisen (allt "jobb" som hör till det också såklart), umgås MASSOR med Melina - hon hänger gärna med Nelson när han är vaken hellre än gärna faktiskt, hon är helt FRÄLST i sin lillebror:) Kvalitetstid med henne när Nelson sover också!!!!
Bästa tiden på dagen är på eftermiddagen när HELA gänget myser och somnar tillsammans:) 
Ali är så kär i sin lilla pojke och gör mer än gärna det mesta som har med honom att göra, ger flaska, byter blöja, badar o myser....han njuter av det och drömmer redan om en 3e bebis (haha keep on dreaming säger jag men men).
Ja, så försvinner dagarna och just nu njuter jag som sagt bara, har inte alls brytt mig om att försöka driva några rutiner eller kört på med en massa måsten utan vi tar det som det kommer.

Nelson är vaken ngn timme ett par gånger om dagen/kvällen/natten.
Annars sover han mest förutom om han har lite ont i magen av gaser, för då ormar han sig och gnyr för att ibland skrika till lite.
Han äter o äter o äter - det gillar vi:) 
Inatt var han vaken mellan 4-7 så vi försöv oss till bvc som vi skulle ha varit iväg på men det gjorde inte så mkt utan vi fick helt enkelt en ny tid till på måndag! 

Slänger in lite bilder också;)
Tja tja!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag tycker du gör rätt i att mysa . Så skönt att han mår bra . Ha en mysig helg.
Kram

2012-08-25 @ 07:02:44
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Härligt! Fortsätt njuta av den lilla familjen

2012-08-25 @ 07:36:05
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0