Nattugglan här!

Eller mjölkmaskin var 3e timme? 
Vilket som ni vill:) 
Nelson ligger på solning sedan klockan 15 i eftermiddags och ska ligga där till klockan 03.00.
Har varit lite jobbigt för vid ett par tillfällen har han blivit väldigt ledsen och man får inte ta upp honom alls:( 
Så har fått ge flaska o byta blöja under solningen, tur då att han mest sover och nu är det snart dags att ta upp honom så då ska jag gosa ordentligt med honom.
Ali och Melina var här på kvällen en stund, då passade jag på att koppla av lite samt duscha! 
När de skulle hem så blev Melina ledsen att jag inte skulle med idag heller:(
Förstår ni att man har hemlängtan? Titta bara på bilden nedan! Vill ju vara med!!!
 

Kommentarer
Postat av: Mamalivingit

Ja han växer på rätt bra den där skrutten :)

Jodå vi trivs bra, mycket bättre än innan. Ja jag har suttit fast ett tag med bloggen men nu börjar allt komma tillbaka och det är skönt :D

Kram

2012-08-01 @ 08:24:05
URL: http://mamalivingit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0