Hallå söndag!

Hej söndag - hej från oss på sjukhuset i Solna!
Nelson mår mycket bättre, nu äter han det mesta på flaska istället för sonden - ibland OM han är för trött får han hälften hälften, ibland får han hela på sonden om han inte riktigt vill vakna men han är mycket mer vaken nu också.
Han har heller inte alls lika mycket andningsdippar så nu får han vara med mig på rummet, här kommer han va fram tills att jag går och lägger mig på riktigt runt 02. Då kommer han troligtvis vara på övervakningssalen för säkerhets skull fast från imorgon kommer han nog även sova härinne med mig. 
Så det går fint framåt, vet ännu inget om när det kan tänkas att vi får komma hem dock....det återstår att se, kanske de säger något kring det imorgon då vi har varit en vecka på sjukhus! 
Personalen här är underbara och har tagit så väl hand om Nelson och även mig faktiskt:) 
 
Igår var Ali och Melina här på besök, det var underbart - saknar min tjej som en TOK när vi inte får va med varandra även om vi pratar i telefon varje dag! 
Ali hade lagat mat och tagit med sig, supergott med annat än micromaten som jag har ätit annars.
Ni får lite bilder sedan ska jag återgå till mitt här.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma Och gravid med smurfen

Lilla skrutten! Skönt att höra att det går åt rätt håll och att ni blir bra omhändertagna.. ;)

2012-08-12 @ 19:45:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Monica

Skönt att han mår bättre nu den lille!

2012-08-13 @ 01:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0