We´re alive!

Vi lever och mår bra:)
Det är bara flytten som tog musten ur oss, fy i måndags var det jävligt stressigt och mycket att fixa med, vi stupade i säng runt klockan 01.00 och sov som stenar fram till tisdag eftermiddag.
Tisdagen spenderade vi med att packa upp våra saker och komma till rätta, vilket var skönt.
Idag har vi fixat en massa viktiga saker och papper osv vilket också tog merparten av dagen, väl hemma runt 19 tiden så somnade både jag och Melina......en halvtimme tänkte jag vila men det blev fram till strax efter midnatt - är man trött då eller är man?

Hur som helst så känns det bra med allting, det är långt ifrån ett drömboende MEN det är helt ok och faktiskt väldigt fint.
Nu får vi ju också stanna här fram tills att vi får eget boende i 1a hand vilket känns skönt faktiskt!
Vi får ju ändå lite lugn nu.
Det ligger lite avsides, ska man till affären måste man gå ganska långt eller ta bussen och så blir det ju lite längre till BM och sånt där men det är ju max 4 månader till som jag måste springa dit:)

Var faktiskt hos BM idag! 
Alla värden är jättefina, ligger på en jämn och fin nivå.
Vi lyssnade på bebisen som vägrade ligga stilla utan han bökade runt en massa innan hon hittade hjärtljudet, som även det var fint.
Bäst av allt var att jag faktiskt hade gått ner 1 kg sedan sist jag var där: YAY ME! :) haha BM var supernöjd med det och jag med för den delen.

Det var väl allt jag hade att berätta om dessa dagar som gått när ni inte sett något till mig på bloggen!
Blir väl lite bättre uppdatering nu igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0