Slappardag!

Efter 6 maskiner tvätt + långkok igår så är det dömt SLAPPARDAG idag!
Mycket för att vi imorgon också måste gå upp väldigt tidigt och bege oss till Huddinge där vi ska spendera hela förmiddagen.
Vi åker väl härifrån vid 07.45!
Ja, sedan packning hela helgen då.....inte lockande alls måste jag säga.
Nåja, lär ju inte blogga så mycket just idag heller då men uppdaterar imorgon om ultraljudet såklart:)
Egentligen skulle jag uppdatera om graviditetsveckan idag MEN eftersom min BM säger en sak och förra ultraljudet en annan så avvaktar jag och ser vad som sägs imorgon.


Kommentarer
Postat av: Cissi

À, nån gång måste man ju vila också! Spännande med ultraljud!

2012-04-19 @ 17:55:49
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Precis! Alla barn är ju olika, och alla har ju sina rutiner för att få det att fungera! :) Som sagt, vissa behöver mer sömn och andra mindre!



Men under dagen så sov Wilja bara 30 minuter, och vem somnade vid 19.30? JO WILJA! :D <3 Så ska börja med att minska så de inte blir så hastigt för henne! hon va glad fram tills hon stupa på kudden.



Tack för din kommentar & dina råd!

Kramar.

2012-04-19 @ 21:38:18
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0