Lilla bebis!

Hade bestämt att om vi inte kunde se vad det var för kön igår så skulle vi inte fråga mer på kommande ultraljuden.
Jag har ju den "lyxen" (om man ska säga det så) att få gå på en del ultraljud eftersom de vill ha koll på bebisens storlek (svårt för de att mäta SF mått osv på mig). Nästa ultraljud är 22a maj.
När jag väntade Melina så visste vi ju inte vad det var heller och det var ändå en cool upplevelse att det var något av det första man undrade när hon kom ut.
Såklart så var könet det första bebisen visade upp igår för denna lilla bebis/graviditet är ju precis tvärtom från Melinas:)

Ali han önskade sig verkliiiiiigen en son denna gång, för mig var det mindre viktigt denna gången även om jag trodde det skulle va en pojke nu på senaste lutade jag kanske 1 procent till att vilja ha en tjej till allra mest för man är van vid det samt att jag hade ett namn spikat då.
Blev dock lycklig över att det är en liten kille i magen, ville bara springa ut och berätta det för Ali för hur häftigt är det inte att ha en av varje? Uppleva allt som det innebär! Se vem han kommer bli:) Är GRYMT nyfiken och förväntansfull måste jag säga.

Har en liten lista med pojknamn men det är inget som jag verkligen fastnat för - så ni får gärna komma med förslag på vad ni tycker bebisen ska heta?!!!


Du är efterlängtad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0