PS......

Sånna här dagar när jag själv är sjuk, utan ork och med kort stubin samtidigt som Melina är sjuk, otroligt envis, ska göra allt hon inte ska och bli skitsur och ledsen när det inte blir som hon vill......
JA SÅNNA HÄR DAGAR ska man vara två föräldrar om saken!!!!
SNAAAAAAAAAAAAAAART är det så igen så det är bara härda ut så länge och det blir väl lättare nu framåt kvällen när hon ska bada och så kan vi titta på lite barntv lr IDOL som upptar hennes intresse. 
Kanske blir till o läsa en bok också om min röst håller till det! 
BLÄH hoppas verkligen imorgon blir en bättre dag för oss båda - nog klagat om det nu!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag kan inte annat än hålla med

2011-09-20 @ 23:00:34
URL: http://saratilling.se
Postat av: Cissi

Känner igen mig, även om jag oftast blir avlöst vid 18 tiden! en del dagar är tuffare än andra!

2011-09-21 @ 20:56:40
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0