Hollywoodfruarna!


Alltså det var otroligt många som blev upprörda när Isabel gjorde hål i öronen på Monday-Lily!
Själv tycker jag det är upp till var och en hur de vill göra med sånt.
Något som dock STÖR mig är Gunilla Persson - det är nästan så illa att jag inte vill se på programmet pga henne.
Hon talar om sig själv som om hon vore så jävla bäst och grym skådespelerska men det är hon bara INTE - långt ifrån faktiskt.
Sedan tycker jag hon behandlar folk som gör jobb för henne som skit.
Säger allmänt dumma saker.
Sist men inte MINST hur hon behandlar sin dotter som knappast verkar vilja vara med på kameran eller tala framför den men nej hon ska tvingas till det för att mamman fått för sig att hon är den mest talangfulla ungen på planeten.
Neeeeeeej - jag tål inte henne alls!
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn biljetter till brittan!

Kikar in o önskar dig en fin kväll :)

2011-09-25 @ 19:49:42
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0