Goda grannar!

Nu är skrollan lämnad på dagis! <3
Hon är verkligen så lätt att ha o göra med på morgonen, än så länge har det aldrig varit en sur min!
Så här ser ungefär varje morgon ut (när vi ska till dagis).

  • 08.30-09.00 någon gång vaknar vi.
  • Melina dricker sin välling.
  • Kissar på pottan.
  • Borstar tänderna.
  • Klär på oss
  • Äter lite yogurt - mest jag då men Melina smakar oftast flera skedar.
  • Klär på oss och går till dagis.
Detta sker inom cirka 30 minuter och oftast med glada miner eller så är det bara tyst! 
Min bästa lilla tjej, faktiskt är det mycket mindre sura miner överlag nu sen hon började dagis:) 

Hur som helst - till poängen!
Idag när vi skulle till dagis så kom inte hissen men en granne kom upp nerifrån och sade att det är någon som håller på att flytta.
Som den goda grannen han är (tydligen) så tog jag och Melina trappen ner medan han bar ner vagnen så vi kom iväg till dagis i god tid! 
Så himla trevligt gjort av honom tycker jag:)
Har ni också goda grannar?

Kommentarer
Postat av: Alfva

O ja! Iofs har lägenheten brevid oss stått tom sen i våras (vilket är lite konstigt med tanke på kötiden som krävs för den och hyran som är onödigt hög). Men de andra älskar jag!

2011-09-09 @ 11:48:20
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Julclaude

Japp ^^

2011-09-09 @ 15:38:51
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0