Fyyyy så rädd jag blev!

Satt precis och tittade på Idol, småchattade lite på FB och noterade att Melina somnat!
Då plötsligt hör man ett stort PAAAAAAAAAANG följd av ett snabbt ljusglimt - lät som ett pistolskott faktiskt, blev så jävla rädd o hoppade till ordentligt.
Melina sov dock skönt vidare, gullan hon mår inte så värst bra idag, har varit riktigt jävlig mot mig genom att riva o slå mig men hon hostar o va hängig o gnällig så jag tror hon får va hemma från dagis imorn med mindre hon inte vaknar superduper pigg men tror snarare tvärtom!

Har lagt upp en del auktioner till er nu - en salig blandning så det ska finnas något för alla!
Fler kommer upp så småningom:) 
Hoppas ni gillar det!
Ni är duktiga på att buda faktiskt och vi är jättetacksamma både till er och företagen:) 

Nej, nu blir det att glo på lite film/tv vad som nu känns passande! 
Sedan ska jag snacka i telefon lite också innan jag ska sova:)

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Var med i min nya tävling! Du kan vinna en valfri vara från Uffessakerochting! :D

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment

2011-09-19 @ 23:58:41
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0