Cirkus....

OMG vilken cirkus det här med att få UT kortet också!
Väldans tröttsamt är det.
Kortet som Ali skulle fått hämta ut i Abuja vid ambassaden skickades därifrån till vår gamla adress i S-tälje, ambassaden går inte att få kontakt med och OM man lyckas så är de korta och otrevliga. 
Migrationsverket här meddelade helt olika grejer beroende vem man pratade med men idag fick jag prata med Peter som sade att han igår skickade kortet till mig HÄR, när jag får det måste jag skicka det till Ali.
Något som kommer ta drygt en vecka om allt går som det ska. 
Rekommenderad post + försäkring + mottagarbevis + tullmärke ska ordnas så att det ska gå så säkert till som möjligt! 
Som sagt, jag blir så trött på att man måste jaga runt om en sådan här sak som borde varit så enkel men nu är det som det är!

Själv är jag fortfarande sjuk - ni får alltså ursäkta den dåliga uppdateringen!


Kommentarer
Postat av: cammie

hej, Ser att du har barn :) Då vill jag gärna tipsa dig om två tävlingar som jag har på min blogg. Lätta att deltaga i. Välkommen in till mig! :)

2011-09-27 @ 17:19:20
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Alfva - i preggoland!

Tycker det låter som helt vansinnig hantering.. :( Har de ingen koll?! Och hur mycket pengar kostar det inte att skicka land och rike runt?!



Krya på dig tjejen!

kram

2011-09-27 @ 19:55:42
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: HANNA

hoppas du haft en bra torsdag? :)

2011-09-27 @ 20:32:46
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Malin w

Snart snart snart... Väntan måste vara svårare nu när det är så nära.

2011-09-27 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0