Betsson odds!

Jag ska börja med att säga att jag inte har någon som helst erfarenhet av odds personligen!
Jag vet såklart lite om vad det är och vad det innebär men jag har aldrig själv spelat/satsat på odds.
Känner dock en del folk som spelat/spelar på odds och som även vunnit några slantar på det.
För mig känns det som att man måste vara väldigt kunnig för att ha en chans att vinna faktiskt!
Man kan såklart också bara gissa och ha tur - men det känns ju bättre att ha lite kunnande bakom sitt gissande eller hur? 

På Betsson Odds kan man spela/satsa på svenska odds och faktiskt så är det en toppensida för både den som kan allt redan och den som inte har så mycket erfarenhet.
Det finns något för ALLA sportintresserade och så är det lätt att hitta runt bland de olika kategorierna.
Sedan finns det ju även en del tips och råd att hämta - vilket är super!
Skulle jag någon gång få för mig att oddsa skulle jag verkligen göra det här där allt finns samlat på ett och samma ställe så lätt tillgängligt.
Då skulle jag oddsa på fotboll eller boxning! 

Har ni några erfarenheter av detta? Har ni vunnit? 
Berätta för all del!!!!

Kommentarer
Postat av: STELLANS

Hallå! Jag måste bara fråga (förlåt) men har betsson någon "drive" att man får biobiljetter eller nått sånt om man bloggar om dom? Har för mig att dom haft det förut, vore kul att få gå på bio ;) hihi. Kram!

2011-09-24 @ 17:05:01
URL: http://stellans.devote.se
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-24 @ 17:20:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0