Auktionerna!

Jag är så otroligt glad folkens!
Det är många företag som ställt upp och sponsrat mina fina auktioner och ni är många som har budat!
Har lyckats få en hel del nya auktioner som kommer komma upp här inom kort, det här är det riktiga slutklämmen nu!

DET ÄR NU DET GÄLLER så att säga....jag kör auktioner månaden ut!!!
Ali har ju fått uppehållstillståndet och får komma hem när som helst (när han fått UT kortet) och när vi har råd med biljetten hem.
Det har varit 6 otroligt LÅNGA månader jag tror nog inte jag behöver säga att det varit tufft att vara ensamstånde mamma till ett barn som saknar sin pappa otroligt mycket samtidigt som jag själv längtat efter honom.
Just att vara ensamstående var i och för sig lättare än jag trodde, visst till tider har det varit tufft men jag menar man vänjer sig snabbt och jag har njutit av min och Melinas egentid:)

Hur som helst min poäng är att nu behöver vi ER hjälp att få ett slut på det här!!!!!
BUDA BUDA BUDA BUDA - det finns riktiga fynd att göra.
Har ni inte pengarna att buda själva så kan ni hjälpa genom att skriva om mina auktioner på er egen blogg och länka till Tjockisbullens Auktioner om ni ALLA skulle vara gulliga att göra det så sprids auktionerna och då kan vi få fler bud på så sätt! 
Ni kan såklart också om ni vill bara skänka en slant till insamlingen - 20 kr är det minsta beloppet man kan skänka där:) 

Kommer upp auktioner under dagen - så kika in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0