Ännu en blöjfri dag:)

Samma som igår så var Melina utan blöja från att vi kom hem från dagis tills alldeles nyss!
Återigen helt utan olyckor.
Det enda som är lite "jobbigt" är att jag får springa o tömma pottan precis hela tiden LOL men det får man ju ta, egentligen är det bara bra - lite extra motion för mig hahahah! 

Annars så kan jag meddela er lite om kommande auktioner!
Har ju kommit upp en del nu - det är för att det är slutspurten nu som ni säkert förstår:) 
(NI FÅR BUDA LITE MER HEHE)!
Kommande företag som sponsrat med auktioner är: Rosenserien, Stockholmsgruppen cosmetics och Linneas Hem och present!
Nu vet ni lite av vad som väntar - spännande va? :)

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Tack :) Det hoppas jag med

2011-09-15 @ 02:07:29
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0