Välspenderade pengar!

De där 39 kronorna jag betalade för Melinas bok om Rödluvan, det var verkligen välspenderade pengar ska ni veta!
Hon älskar den där boken och går runt med den precis hela tiden, vägrar släppa den även när hon ska sova och så har jag redan läst den för henne cirka 20 gånger!
Hon ligger lika still och lyssnar varje gång:)
Det värmer mig verkligen att hon är så förtjust i något jag gett henne!
Hade jag vetat att hon skulle älska den så mycket hade jag nog köpt en till bok faktiskt även om vi egentligen inte har råd. 


Finns alltså fler i samma serie!
Dessa ovan hade jag velat ha till Melina:)
Det är hårda böcker med enkel text och fina färgrika bilder!
Helt perfekta böcker att läsa innan de ska sova!
De finns att köpa HÄR!

Kommentarer
Postat av: smäm

Ser ut som bra bocker :)

2011-10-02 @ 13:53:24
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0