Hitta julklappar!

Hej och välkommen julklappstider!!!
En del av er har redan börjat sedan länge (det är ju smartast) och andra har inte börjat ännu - kanske är ni lite som jag och är ute i sista sekunden? 
Egentligen skulle jag vilja vara ute i god tid och köpa en massa julklappar för jag älskar känslan när man hittar något som man tycker är perfekt, man slår in den omsorgsfullt och sedan ligger den där och väntar på sin nya ägare.
Det är härligt att ge bort saker som gör andra glada!

Jag har ännu ej köpt en enda julklapp men jag vet vad jag tänker mig till var och en - nästan iaf! 
Svårast tycker jag det är tex till mina brorsor, har ni några bra tips?
Annars tycker jag om personliga julklappar - förra året fick min mamma tex en canvastavla med Melina på, det älskade hon ju såklart:)

Oavsett vad så skulle man haft mer pengar tycker jag men det tycker man nog alltid? 
Eller har jag fel? 
Nåja det är ju egentligen inte klapparna som räknas utan det är faktiskt tanken och i tanken kan man ju ge bort miljoner;) 

Har ni svårt att komma på vad ni ska köpa så finns det alltid julklappstips på nätet!




Kommentarer
Postat av: Julclaude

Sidan verkar vara bra, kommer kika där innan jag köper julklappar ^^

2011-11-12 @ 23:26:01
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilken mysig julebild!



//Anna

driver klädmärket/webshoppen Avanna

www.avanna.se

25%rabatt just nu med koden sweetnovember

2011-11-15 @ 22:50:37
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Greger

Ett av många bra tips!

2011-11-16 @ 16:56:27
URL: http://www.brajulklappstips.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0