Update from us!

Det har ju inte varit mycket till uppdatering härifrån!
De flesta av er förstår ju varför när man varit/är sjuk och har mycket o stå i men en del tyckte att bloggen blev för tråkig o slutade följa en på bloglovin.....hehe ja så kan det gå ju:)
Hur som helst, hostan jag dragits med har ju gått över lite men det har övergått till att ha för jävla ont på ena sidan av halsen o det gör så ont o svälja:(
Melina mår bra, hon trotsar på som vanligt och saknar Ali men det är ju vardag numera.....
Vi ser fram emot att åka o hälsa på alla i Danmark snart:)
Alis intervju är över och nu väntar han på att kunna åka tillbaka till Ghana o bara vänta.....2-6 månader var beskedet han fick.....vi hoppas ju på 2 månader då annat vore ju verkligen olidligt för oss!
Annars händer det ju väldigt lite här - vad händer hos er då? :)

Kommentarer
Postat av: Alfva

2-6 månader?! Jag förstår inte vad det är som ska ta sån tid! Hoppas verkligen att det är de där 2 månaderna som gäller och inget annat!

Kram

2011-05-18 @ 10:54:35
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Alfva

Man måste ju hjälpa till det man kan - eller hur? :) Jodå, jag repar mig efter en förkylning ohc sitter nu in på småtimmarna för att jobba ikapp det jag missade när jag var sjuk.. :p

För sånt har man tydligen inte tid att vara... ;)

Hoppas ni mår bättre nu!

Kram

2011-05-18 @ 23:44:55
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Isabell

Han vaknar oftast runt kl 8, ibland lite senare och då passar det bra med bara en sovstund. Men som idag, så vakna han kl 7, då fick han två sovstunder:-)

Jag tänka mig att det är jobbigt med en trotsig Melina där hemma hehe. Fyller hon inte 2 år snart, juni? Jag hoppas på att Ali är tillbaka inom 2 mån och inte längre! Du är jätte stark!

Kram

2011-05-19 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0