Min duktiga tjej!

Melina vaknade inte alls igår efter att hon däckat vid strax innan 19.00!
Hon sov riktigt gott trotts att jag flyttade henne till sin egen säng när jag gick och duschade, sedan tyckte jag att hon skulle ha en flaska välling för att hon inte ätit på många timmar så jag tog nappen o ersatte den med flaskan som hon slurpade i sig gott på noll tid sedan ropade hon på mig att jag skulle ta flaskan o sen la hon själv tillbaka nappen i munnen o sov vidare till klockan 08.00 imorse!
Så hon var ju riktigt duktig tyckte jag:)
Idag sov vi middag från 11.30 någon gång till klockan 14.00 tiden.....
Nu har jag precis diskat och strax ska jag gå ut med Melina en sväng också!
Så skönt när det flyter på behagligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0