Lite bilder...

JAPP då har näsan börjat rinna och halsen känns "konstig" så man kan nog anta att man kommer bli sjuk:(
Det suger rätt hårt, känner mig trött också och ska sova strax!
Eftersom jag då antagligen inte kommer blogga imorgon heller då så tänkte jag iaf slänga in lite bilder som ni kan njuta av så länge;)
Enjoy!


Söt pyjamas va? :) Söt unge också såklart....


Närbild så ni kan se vilka bus Melina hittar på......(ngn som vet hur man får bort bläck?)!


Knäckebröd med smör.....


Så gott att man brister ut i sång!


För att sedan brista ut i skratt! :)


En dag i Skärholmen!


En glad tjej!


;)


Melina fick ett par nya byxor för 39.90;)


Clap your hands and let´s dance.....


Oh yeah...


Vänta det blev visst lite för varmt!


Nej, snarare för trött....


Inga autografer tack! hahahhaa


Chillar med lite glass!


Var visst gott:)


Det var den glassen!


Redo för ett bad!


Melina fick ett påskägg och en nalle från mamma när Johan var här.....
Nallen och Melina hittade varandra direkt:)


En utslagen tjej;)

Kommentarer
Postat av: sine

fuck hvor gode billeder hun er så sød og dejlig hehe glæder mig til at se hvad hun siger til mig og sådan når jeg tager hende op i mine arme hehe.

hun er bare så dejlig glæder mig til i kommer til danmark. ps. og de ansigs udtryk hun kan lave er godt nok fede hehe :)

2011-05-04 @ 14:36:54
Postat av: martina

Såså sööööt :D

Allt bra med er?

Du behöver inte barnvakt nångång? Jag jobbar ju med det.

Tänkte även fråga hur du hittar alla bloggtävlingar?

Kram, väntar på svar! <3

2011-05-04 @ 16:47:15
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: martina

Okeey jag förstår :) då finns jag här! när tänkte du börja plugga?

Okeyokey tack då vet jag!

Har du mycket kontakt med ali?

Hur mår ni annars?

kram <3

2011-05-04 @ 17:41:53
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0