Kärleken är!

Kärlek för mig är dig - och din pappa!


Jag älskar dig så otroligt mycket och jag är så otroligt lyckligt lottad att få ha dig i mitt liv!
Du är absolut den finaste ungen man kan ha!
Så otroligt vacker, busig, påhittig, smart, rolig, snäll, gosig och bara alldeles underbar på alla sätt o vis!
Nu var jag borta från dig i 1,5 dag och jag bara längtade efter dig så jäkla mycket hela tiden, ringde minst 4 gånger för att höra hur det var med dig o få prata med dig:) 
Var så glad att komma hem idag o få pussa på dig o krama dig hårt! 
Jag är så stolt att få va just DIN mamma Melina!
Älskar dig och din pappa av hela mitt hjärta! <3



Kommentarer
Postat av: Julclaude

Så fint skrivet! ^^

2011-05-30 @ 00:34:09
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Mamma till min mulatt

va gulligt :) du ska verkligen va stolt att du har en sån söt dotter o en bra kille ( man )

2011-05-30 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0