Yesterday...

Igår hade vi tvättstuga - det var så sjukt mycket tvätt och vi var väl klara runt klockan 19!
Redan då var man ju trött men sen var vi tvungna att gå till Ica Maxi o handla lite också, där var vi färdiga runt 21 tiden.
Jag var så sjukt trött när vi kom hem och jag hade så jäkla ont i mina fötter men Patricia lagade mat till oss alla, jag fick pannkakor mums åt 3 st sen var jag mätt:) Sedan fick man lite morotskaka också!
Det är så sjukt gott när någon annan lagat mat hehehe!
Kvällen avslutades med helkroppsmassage från Ali - ÅH vad skönt, vilken lyx:)

Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Gud vilken söt liten tjej ni har :)

2011-03-19 @ 18:41:25
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Mamma till min mulatt!

den bilde på dej du har åt sida här i bloggen så jävla vacker du är :) så snygg hår färg oxå :)



trevlig helg pusss

2011-03-19 @ 19:33:24
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0