Dagen igår + Fint besök i bilder!

Bjuder er på lite bilder såhär innan jag ska titta på Big Brother och sedan sova!
Om jag nu kan somna för jag sov faktiskt med Melina en stund på eftermiddagen innan Ali kom hem från sina bestyr hos polisen + att han träffade bästa Maria:)
SÅ SKÖNT det var o sova en stund kan nog inte ens beskrivas med ord! 
Hur som helst här kommer lite bilder....


Här har Melina lagt sig själv brevid Ali i sängen och somnat (i måndags)! =)


Ali upptäckte att han hade sällskap och vips så var båda vakna:)


Melina fick bli lite fin innan vi fick besök igår o det gillar hon alla gånger:)


Busungen nummer ett hoppar i sängen när jag försöker ta bild:)


ÄLSKAR henne söta skratt:)


Här har hon landat i sängen:) Tokfia!


Så vacker!


Gubben i lådan? haha trodde ni ja här hemma var det gumman i lådan:)


Med sin partner in crime!


Här var det finaste besöket;)

Nästa gång blir det te hemma hos Maria har jag bestämt hehehe:)
Nu ska jag gå o glo på Big Brother....spännande värre!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: martina

Jättefina bilder :)

Tack så mycket!

Jaha okey, men det är ju bra det iaf.. då kommer ni iaf ses om ett tag igen. hoppas det löser sig!

kram

2011-03-31 @ 10:01:13
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Vad kul att du är med och tävlar :) Lycka till!! :)

2011-03-31 @ 10:44:54
URL: http://thisisshit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0