2 paket!

2 st paket väntar på mig - men orkar verkligen inte gå o hämta de idag!
Det ena är nog min vinst från Bamba men i den andra har jag ingen aning om vad det är i faktiskt så det är lite spännande:)
Igår fick jag min bambino vinst, tandkrämen från Brilliant Smile och en ny filt till Melina som min mamma skickat!
Hon har ju slitit sönder sin filt som hon fick när hon föddes, igår testade vi med den nya filten som är likadant dock med en annan färg och tänka sig att det gick fint så det var ju bra!
Idag har Ali varit på migrationsverket, så nu väntar jag på att höra hur det gick han är dock inte hemma ännu för han skulle gå på gym med sin kompis! :)
Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: zasata - en emetofob

Vill du ha fler paket så ta en titt i min blogg :)

2011-03-19 @ 22:29:34
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0