Sommarlov!

Verkar som att bloggen har sommarlov;)
Men det har den verkligen INTE det är bara det att dagarna flyger förbi och jag har en del o stå i plus att man inte direkt har lust att sitta o häcka vid datorn när det är så här varmt!
Det är ju tur att bloggen inte är mitt "jobb" så att säga! :)
Idag har vi varit i Södertälje hela dagen, jag åkte dit för att göra ett nytt ID kort och träffa Sabrina + Olivia!
Scwupti dupti do sade det och så var hela dagen slut.....
Jag åt iaf lunch med Sabrina och Olivia innan jag mötte upp pappa och Cicki som skulle med mig o göra ID kortet, Melina blev överlycklig när hon såg de hehe så gulligt:)
Polisen var stängd så det blev att jag gjorde det på Skatteverket istället men nu är det ÄNTLIGEN gjort hahahaha jag har nog tagit rekord i hur lång tid jag tagit på mig att få det gjort!
Träffade sedan upp Sabrina igen då shoppade vi lite och sen fikade vi o snacka lite skit ute innan vi åkte hem.
Melina sov ingen middag så direkt när jag var hemma vid 20.00 så åkte hon i bad medan hon satt där tog jag fram blöja, bodylotion och pyjamas samt gjorde hennes välling, bums i SÄNG och hon somnade faktiskt utan problem idag vilket inte var så konstigt!
Mina ögon går också i kors nu så jag ska sooooooooooova:)
Tack för idag;)
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0