On the road again....

Jag och Melina är på väg till Danmark när ni läser detta!
Det blir kvalitetstid med min familj därnere som gäller ett bra tag framöver......
Det känns underbart för jag får en chans att slappna av lite:)
På måndag ska vi fira Melinas 2 årsdag och den 1a juli fyller mamma år också, så det lär bli en trevlig sommar för oss därnere! :)
Jag kommer självklart att uppdatera här men det blir nog MINST lika sporadiskt som nu dock kommer det upp bilder lite då och då, Ali kikar ju in o kikar på Melina:)
Ha det så fint i Sverige nu! 
Kram

Kommentarer
Postat av: liselotte

Hej! Hoppas ni har det bra i Danmark, undrar om tandkrämen är skickad, har ju kvitto sen 24/5 på inbetalning? Har mailat dig men ej fått svra så försöker här via bloggen. Mvh Liselotte

2011-06-18 @ 17:26:50
URL: http://liselottess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0