En dag hos morfar:)

Idag har jag och Melina varit i Södertälje och besökt min pappa:)
Det var länge sedan vi var där nu, det va strax innan Ali åkte iväg så det är mer än 2 månader sedan nu! 
Vi kom dit lite senare än tänkt för jag missade bussen i Fittja och fick vänta snällt en timme på nästa, inte så skoj men sen hade vi faktiskt en härlig dag!
Vi kom hem nu vid 22 tiden och Melina åkte i badet och sedan somnade hon GOTT kan jag säga för hon sov bara 30 minuter innan vi for iväg och hon brukar ju sova minst 2 h på eftermiddagen annars:)
Här får ni lite bilder från dagen!
Godnatt mina fina vänner:)


Hmm va e det här då?


Mofa tjuva till sig en kram:) hahaha


Men det va visst bara roligt:)


Melina väntar på käk!


Ganska otåligt enligt hennes min:)


Melina är väldigt nyfiken på alla instrument och alla datorer som finns hemma hos mofa:)


Och på Cickis godisgömma;)


Cicki och Melina busade;)


På vägen hem fick Melina lyssna på musik!


Det gillade hon:)


Hon snodde åt sig min kudde och borrade ner huvudet i o somna på direkten efter ett samtal med Ali:)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

söta bilder

2011-06-06 @ 01:18:16
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Maria

Naaaw! Ser ut som ni haft en supermysig dag med morfar! =) Hoppas ni kommer på besök här snart. POK

2011-06-06 @ 08:28:17
Postat av: martina

Hihi sötaste!

Härligt att ni mår bra. Jag förstår det :/ lider med er.. vet ni något mer om när han kommer tillbaka o så?

Åh va härligt! det är bra med mig tack.

jag ska ta studenten på torsdag, efter ska jag jobbar 3 veckor sen blir det utomlandsresa 2 veckor, sen får vi se :) vad ska ni göra?



kram

2011-06-06 @ 11:00:24
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Julclaude

Vilka fina bilder, vart i Södertälje var ni? ^^

2011-06-06 @ 22:23:07
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0