Det känns bra!

Det känns väldigt bra att vara klar med Melinas sommargarderob samt att hon äntligen fått en ny vagn! :)
Allt till bra priser, det känns super!!!!!!!!
Nu har jag äntligen gjort mitt ID kort också och nästa vecka bär det av till Danmark för lite semester och för att fira Melinas födelsedag ordentligt:)
Det enda som inte känns bra är ju att Ali fortfarande är kvar i Ghana men vi hoppas ju på att han får komma hem här i loppet av sommaren!

Idag har jag hunnit diska o moppa i köket än så länge! 
Nu sitter jag framför fläkten o bara degar:)
Vi får se vad dagen har att bjuda på sedan!!!!
Jag kommer iaf lägga in lite nya bilder här sedan:)
Vad ska ni göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0