Danmark!

Jag och Melina har det superfint i Danmark hos min mamma!
Melina stormtrivs och njuter riktigt av att kunna springa ute som hon vill och att ha så många famnar att mysa i nær hon kænner før det! :)
Vi har redan hunnit med o åka till Tyskland, samt en tur till Sjælland....fullt upp med andra ord!
Enda problemet hær ær ju min astma då mamma har MASSOR av katter och 2 st hundar men det va værst førsta dagen! 
Kan inte påstå att jag kommer uppdatera så ofta nu men ska førsøka få in lite text o bilder ibland:) 
På måndag ær det den stora 2 årsdagen! :) SPÆNNANDE.....tænk att min lill skrutt redan varit med oss i 2 år?
Hoppas ni alla också har det bra!?

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

2011-06-18 @ 20:20:30
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, mina fina flickor! Vi saknar er här men vi är också så glada att höra att ni har det bra! Kramar från oss!

2011-06-18 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0