Dagens Melina....

Gårdagen spenderades med att göra ganska mycket ingenting!
Jag har huvudvärk och orkade inte vara ute o steka i solen......
Fick ändå lyckats diska samt laga mat och Melina fick ett långt bad i badkaret så länge:)
Jag ska sova nu tänkte bara visa er lite bilder på Melina idag med sin favorit leksak!


Melina tycker hon ska sitta i sin sulky vagn som hon fick i födelsedagspresent av Sabrina!
Jag säger nej nej ajabaja Melina där kan man inte sitta.....


Melina säger dock att det går hur bra som helst o sitta där!


Det går till och med bra att rulla.....


Och äta banan;)


haha min tokfia!


Älskar dig sååååå otroligt mycket min skrutta!

Kommentarer
Postat av: Tova

Hihi, så söt :)

2011-06-08 @ 14:30:10
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0