Time goes by so fast!

Vi har det bara så super härnere i Danmark!
Tiden bara flyger iväg, inte så att vi gör ngt speciellt egentligen....
Melina leker ute mest hela tiden, just sedan i lördags leker hon med Ebba som också är här, man märker knappt av henne annat än när det är dags för mat, sova, bad eller godis/mellanmål.
Själv glor man lite data, lite tv, äter middag oftast ute, hakar på mamma överallt, städar lite då o då och bara spelar kort lr allmänt umgås.
Om kvällarna är jag med Tommy o spelar Fifa.
Så är varje dag o sen är dagen slut o man hinner inte tänka över ngt egentligen. 
Det är skönt och riktigt avslappnande o mysigt både för mig o Melina!
Nu är det cirka 14 dagar kvar innan vi ska hem, över halva tiden har alltså gått det är helt otroligt.
Fast jag saknar ju alla därhemma såklart och mest av allt saknar jag min Ali.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET SAKNAR JAG MIN ALI BABA!
Melina tänker inte över honom så mycket dock men mer o mer för min egen del.
LOVE YOU ALI! <3 (miss u every hour of every day)
Godnatt mina vänner! =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0