Vardagen rullar på

Och tiden går!!!!
Än vet vi inte hur allt kommer sluta - vi vet bara att Pappa och Cicki kämpar som djur för att förhindra att vår familj splittras!
Kanske - förhoppningsvis - lyckas det och Ali får stanna här där han hör HEMMA!
Kanske får jag och Melina köra solo!
Tankarna går runt i huvudet och stressen i kroppen, vi gör det vi ska - dvs njuter av tiden med Melina och med varandra så gott det bara går, samt tar hand om vardags sysslorna och försöker inte tänka på måndagen även om det är nog det enda vi tänker på!
Vi är dock oerhört trötta mest hela tiden.....
Jag vet att Ali skulle inte ha några som helst problem att behöva åka hem till Ghana om det bara gällde honom själv, men nu har han ju faktiskt en liten dotter som är hans ett och allt och tanken på att inte få se henne, leka med henne, busa med henne och allt som de två gör varje dag smärtar honom oerhört.
Såklart vill han inte lämna mig heller men att inte få vara med sitt barn på obestämd tid är nog det värsta.
Jag vet hur jag själv skulle känna om någon sade till mig att jag inte fick träffa Melina i 3-6 månader eller hur länge det nu blir - det tror jag alla föräldrar kan tänka sig in i!
Som sagt, än finns det tid och än finns det lite hopp - så vi kämpar på.



Så kära och lyckliga

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas verkligen att det ordnar sig för er!

2011-01-20 @ 14:35:26
URL: http://borderkillarna.blogspot.com
Postat av: hallonmamma

Jag skrev om er på bloggen. Och har förstås gått med i gruppen på facebook. Tänker på er <3

2011-01-20 @ 15:30:52
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Alfva

UFF, jag håller alla tummar jag har och hoppas på det bästa! :( Jag tror inte någon skulle vilja vara i er sits just nu! Stora kramar till er alla!

2011-01-21 @ 08:55:45
URL: http://Alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0