Hej hej hallå!

Vad händer och fötter människor?
Här händer det väldigt lite faktiskt.....för lite skulle man kunna säga!
Igår hängde jag med Melina hela dagen, när Ali kom hem passade jag på att åka till Maxi för att fylla på förråden lite!
Jag var så sugen på Cola men jag höll mig, eftersom jag försöker sluta, sist jag drack var till nyår och sedan dess har jag bestämt mig att ta en dag i taget, jag säger försöker eftersom om jag säger att jag inte får så kommer jag inte tänka på annat haha!
Som sagt det går iaf bra så det ska väl nog fortsätta gå bra! TROR JAG:)
Min taktik att komma till mitt nya liv är att ta itu med en sak i taget - nästa sak blir helt klart att få till min operation eftersom antingen är det sjukt lång kö eller så har de glömt bort mig, dock måste vi flytta först samt få klarhet i det här med Ali så att jag kan ha mitt fokus helt o hållet på vikten sedan.
Det här året blir nog året då alla bitar i det här pusslet ska falla på plats, sen får man väl räkna med nya pussel på vägen men den tiden den sorgen liksom! :)


Kommentarer
Postat av: Patricia & Wilja!

Hej gumman! :D Tack för din peppande kommentar!

Haha, ja jag vet. Vet inte hur de kommer sig att ja har så många neggon i bloggen! men de roligaste är att dom alltid är anonyma? skulle verkligen TA åt mig om de vore någon som skrev dom. Ha en konversation istället för att bara bli irriterad över dom. Hoppas de e fint med er?



Kramar!

2011-01-12 @ 13:04:57
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: MODEMARTIN

Tyvärr är det inte jag som drar vinnarna ;)

2011-01-12 @ 15:04:40
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: GBP

Du grejar det där med colan, jag tror STENHÅRT på dig. Använd den till att putsa silver istället:-)



Jag har varit utan cola zero sedan min flytstart den 26/10 och visst är man mer sugen vissa dagar men det SKA gå! Det finns inga alternativ:-)



Vart köar du för din gbp? Kan du inte använda dig av vårdlotsen och bli opererad på ett annat sjukhus?



Stor kram!

2011-01-14 @ 09:07:38
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: GBP

Åh vilken härlig attityd du har, underbart! Man ska inte vara rädd för att misslyckas för man är trots allt bara mänsklig men bara att ta nya tag OM det nu skulle hända.



Jag tycker att det har varit bra, läkaren frågade i onsdags om det var som jag förväntade men jag svarade NEJ på den frågan eftersom jag faktiskt trodde att det skulle kännas mer. Jag är lyckligt lottad som har fått må bra under hela tiden med undantag de första timmarna efter operationen då jag var HELT borta pga den starka narkosen.



2011-01-14 @ 11:22:47
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0