Down and out

Lite så där känner jag mig dessa dagar! 
Inget direkt fel på humöret men jag är trött och kroppen är nog också det!
Tror jag behöver soooooooooool! Eller något:)
Idag lagade jag lasagne, mmm den va supersmarrig, säkerligen en av de godaste jag gjort någonsin!
Det tyckte vi nog allihopa!
Efter maten somnade mina 2 hjärtan så nu sitter jag själv och glor i vanlig ordning!
Helgen blir väldigt lugn, jag är "ledig" förutom tvättstugan imorn men annars så har Ali lovat o stå för städ och matlagning eftersom jag står för det i veckorna....särskilt nu när han ska ha matlåda varje dag BLÄH hehe men sånt är livet!
Ska njuta iaf av min lediga helg:)
Kommer eventuellt upp lite nya bilder imorn om det vill sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0