Utelek!

Jag och Melina trotsade kylan idag och gick ut på lekplatsen en sväng!
Det var verkligen ingen direkt hit måste jag säga, Melina var ganska tafatt för det var ett ovant underlag (frusen hård snö) så hon ramlade ett par gånger, men hon hade iaf roligt att gunga en stund samt åka lite ruschkana!
Vi var väl ute en halvtimme cirka innan vi tröttna o gick in igen!
Hon har sovit sedan vi kom in tills för ungefär en halvtimme sedan, nu har hon precis ätit=)
Mat i massor kan hon äta, så himla skönt att hon inte är kräsen eller petig med maten, lite tråkigare för mig att det resulterar i väldigt många bajsblöjor under en dag! Igår blev det hela 3 st haha men det är bra!
Posten ringde mig också idag, ska få leverans av min senaste bloggvinst idag mellan 19-21, snabbt som tusan tycker jag det var ju bara häromdagen jag vann det! =)
Ali står just o lagar mat till oss - han är underbar min fina Ali! <3
Annars händer det absolut ingenting här hos oss, hoppas ni har det fint!?
Kul förresten att ni är så många som uppskattade min senaste tävling!

Kommentarer
Postat av: priscilla

vad bra :-) ja bara att tävla

2011-02-09 @ 20:01:56
URL: http://hatexlove.blogg.se/
Postat av: Isabell

Nej väglaget är inte det bästa, rätt jobbigt att ta sig fram, hmpf.

Jo dem lär sig av sina misstag när dem ramlar och blir mer försiktigare tillsist :-)

Hoppas ni har det bra annars där hemma, tänker på er!

2011-02-09 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0