Utbrott!

Melina har haft världens utbrott idag, inte bara ett utan flera faktiskt!
Hon är ju som bekant en väldigt bestämd liten dam som vet precis vad hon vill o inte vill, så ibland får man höra ett o annat!
Bland annat blev hon rosenrasande när hon inte fick hålla på med fjärrisen, det höll på bra länge också.
Tidigare idag blev hon också flyförbannad när hon inte fick prata i telefonen med Tom mera.
Vi snackar alltså hysteriskt skrikande och gråtande, det är lite frustrerande om jag får säga det för hon vill verkligen inte lyssna eller lugna ner sig.
Hela dagen har hon varit på ett sånt där humör men nu efter kvällbadet blev hon snäll o glad igen som tur var - snart ska hon dock sova vilket hon verkligen behöver=)


Miss Attitude!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Hon är inte ensam kan jag lova. 30-40 minuter kan A lätt skrika och gorma för att försöka få sin vilja igenom. Jag stålsätter mig och nynnar på något i huvudet som iaf kan lika att överrösta henne.. :S Är det nu trotsen börjar?



(För A är fuuuull av trots! ;) )

2011-02-08 @ 23:45:38
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: hallonmamma

Det är samma här. Om kay inte får prata i telefon tills hon är nöjd. Då jäklar vad arg hon blir. Kastar sig på golvet och skriker. Trotsåldern ;)

2011-02-09 @ 11:46:41
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0