Slava i tvättstugan!

Det har jag gjort ikväll!
6 maskiner blev det, hur blir det så mkt på så kort tid?
Jag blev iaf klar relativt snabbt eftersom den andra tvättstugan var ledig så jag tvättade 2 maskiner där:)
Annars händer det absolut ingenting här!
Jag har lärt Ali (försökt iaf) soduko, så vi slog vad om han kunde lösa en hel själv så skulle han vinna ngt som han väldigt gärna vill ha, och om han inte klarade det skulle han killa mig i en timme på ryggen:)
Han förlorade igår så jag har ngt o se fram emot:) hehe men han får en ny chans idag!!! 
Tror ni han klarar det?

Kommentarer
Postat av: Julclaude

förstår mig inte på soduko,fattar ingenting men jag tror att han nog klarar det, heja Ali heehe ^^

2011-02-05 @ 00:49:17
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0