Färdig rensat!

Nu är vi färdiga med att rensa ur alla skåp i lägenheten!
Vi var hårda och kastade en jäkla massa - vi tänker helt enkelt att när vi kommer över våra sista hinder så blir det en nystart för oss och av den anledningen bör man ju inte släpa runt på en massa onödigt gammalt.
Jag riktigt längtar tills Ali har fått sitt uppehållstillstånd och vi har hittat en lägenhet där vi tänker STANNA och verkligen göra det till vårt EGET hem!
Sen har vi planer på att fira våran nystart med att gifta oss i sommar, egentligen ville jag ju vänta med det tills efter min operation MEN vi kör borgarligt NU och sedan om kanske 2 år så ska vi gifta oss traditionellt i Ghana och då har jag ju antagligen gjort min operation!
Längtar hur som helst tills vi gifter oss - finns nämligen ingen annan jag kan tänka mig att dela mitt liv med än Ali!
Visst det finns ingen som kan göra mig så galen som han (möjligtvis Melina haha) men så är det oftast med de man älskar mest, det finns dock heller ingen jag har lika roligt och mysigt med! 
Vet inte ens hur jag kan beskriva hur underbar han är, han gör verkligen ALLT för oss och han ger oss ALL sin kärlek och värme.
Skadar ju inte att han är så snygg också hehe!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Så kära och lyckliga

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Kommentarer
Postat av: Sandra Olander

hej vinnaren av calvin klein är nu dragen kicka in å se om det blev du <3 http://www.mondoblog.se/mitt/140450

2011-02-14 @ 17:37:40
URL: http://mondoblog.se/mitt/13985
Postat av: Anonym

Varför inte träna och äta rätt?? Måste man göra op så fort nå inte passar? Orkar du inte kämpa själv??

2011-02-24 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0