Bloggeli blogg...

Tänkte göra ett inlägg igår om "en sovande Melina" men då fuckade internet ur så jag gick o lade mig istället:)
Ska göra det inlägget senare idag istället!
Har nämligen massvis med bilder på en sovandes Melina för hon brukar antingen se så himla rolig ut när hon sover eller så är hon bara så jäkla fin att kameran automatiskt åker fram! :)
Idag kom min bok från Fotoklok, väldigt fin blev den så jag är otroligt nöjd och ganska så säker på att Alis mamma kommer tycka om den! :) Skulle gärna ha tagit lite bilder på den o visat er men jag har faktiskt inga batterier i kameran just för tillfället! :(
Lite senare kommer det även upp en tävling till alla er som är sugna på att tävla lite! HÅLL UTKIK! :)
Vi hörs o syns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0