Blod är gott....

Blodapelsiner är goda iaf! haha=)
Har precis smällt i mig 2 st sånna, väldigt gott måste jag säga!
Jo, nu när jag ändå bildbombade er så kan jag ju berätta lite om Melinas senaste utveckling!
Nu har hon börjat säga Madde, ibland mamma madde till och med!
Sen har hon lärt sig att säga tack också - äntligen säger jag bara! =)
Och nu har jag hört hennes första engelska ord också nämligen shower, phone och banana, är inte direkt förvånad haha!
Annars tjatar hon mest om bollen o bolibompa fast hon säger mpa bara dårå!
Det händer grejer med henne hela tiden, väldigt mycket med talet så det är kul=)

Kommentarer
Postat av: moryn

Underbart att se de utvecklas.. De e så häftigt.

2011-02-08 @ 11:54:02
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0