Vardagen!

Meningen var ju att bli lite mer aktiv med bloggen igen nu när jag fått dator igen men jag måste nog erkänna att vardagen kommer lite ivägen samt att lusten inte riktigt finns där!
Det är kanske inte så konstigt med tanke på hur det är med allt, vardagen känns ju mycket tyngre men det är som sagt inget jag tänker skriva ut på bloggen.
Det finns nog enstaka nyfikna personer med onda ögon som helt enkelt inte ska veta!

Jag och Ali har varit/är sjuka, Ali är typ frisk nu men det är fortfarande lite sådär med mig, det tar sig dock så lär nog va kry snart:) 
Melina slapp som tur är bli sjuk denna gång, HALLELUJA för det! Hon mår bra:)
Imorgon är det julfest för hennes del, ska försöka ta lite bilder då o få in här, det var ju evigheter sedan!


Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

TAACK för tipset!! :D haha, en massage och någon liten klapp till kanske inte är fy skam... vad har du hittat på för present? <3

2011-12-21 @ 20:40:02
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0