Oppppppppppppps

Råkade visst klicka lite här o var! ;)
Inte meningen hahahhaha.....någon kommer döda mig! 
Hur som haver - som ni märker har blogglusten inte kommit tillbaka till mig eller ja lust har jag väl men har inget riktigt vettigt att skriva om kanske....jag vet inte riktigt! 

Dock vill jag tacka för en fin jul hos pappa och Cicki!
Melina fick massa fina julklappar och vi med faktiskt:)
Jag fick en Samsung Galaxy S2 av Ali..........oväntat men KUL!
Sedan fick vi en himlans massa julmat o julgodis o presenter från tidningen Newz i Södertälje, det var riktigt oväntat och uppskattat! 
Vi har badhusbesök och restaurangbesök att se fram emot framöver:)
STORT TACK TILL ALLA!

Jag återkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0