Sunday....

Hade planer på att gå ut med Melina idag MEN det känns inte så lockande nu när det regnar!
Istället tog jag itu med diskberget och är nu färdig med det.....
Borde palla iväg till affärn o köpa lite bröd o sånt smått men det blir väl senare antar jag!
Ogillar söndagar, de är så sega.....ogillar helgerna för jag har ingen o helgmysa med lr ja jag har ju Melina men vi myser ju varje dag mellan våra bråk! :) 
JAG VILL HA ALI O KRAMAS MED NUUUUUUUUUUUUUUU!
Ska ringa mig.verket igen till veckan o se om han fått en handläggare som ska kolla upp det där med passet.....jag önskar att det går fort och att det blir positivt så han får komma hem till oss snart, denna väntan har gått och blivit olidlig:(
Vad gör ni denna söndag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0