PSSSST!

Senare idag kommer det upp en tävling!
MISSA INTE DET:)

Kommentarer
Postat av: Nathalié

Ingen fara, tyckte att din blogg skulle uppmärksammas med tanke på det med Ali =). Jag själv är sjukskriven och har väldigt krasst med pengar, men kan hoppas att någon som läser min blogg kan hjälpa er lite grand =).



Vi har försökt aktivt sen i Februari, så det är 6 månader nu. Har ätit folsyretillskott sedan dess, samt gjort ÄL-test varje månad.. Hur lång tid gjorde du Äl-testen? Åt du några tillskott?



Ja de verkar ha hakat upp sig på det där med vikten, men jag vet inte om det är en orsak tillvarför man inte blir gravid..



Hehe, ja man kanske skulle äta p-piller några veckor då xD. Men tror inte det hjälper heller dock.



Man kan iuaf glädjas åt andra som får sina önskningar om barn uppfyllda, hoppas att det blir min tur någon dag =).



Kram raring!

2011-08-30 @ 22:27:43
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Okej, vad skönt att det tog för er t slut, vet själv att bara ett par månader kan känans som en evighet xD.



Jag har försökt att inte tänka för mycket på det & det gör jag inte nu heller, eller ja, klart att jag tänker på det en hel del.. Men innan så har jag brutit ihop för att det känts hopplöst & att det aldrig kommer bli ett + på stickan. Men nu tar jag ÄL-testen ibland (har inte gjort det varje månad nu de senaste 3 mån) och sen så pratar vi inte så mkt om det.



Vi får se om simmarna är bra eller vad det är som kan göras bättre..



Vad ska du hitta på idag då? Kramis

2011-08-31 @ 08:41:38
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0