Migrationsverket 4.0

Jag är helt jävla DRAINED.....
Det är bara det ena negativa efter det andra från början till slut.
Nu har de bestämt att Alis pass är ogiltigt.
Han har fått 2 veckor på sig att ordna fram ett giltigt pass annars blir det ett AVSLAG!
Jag börjar mer och mer känna som att jag aldrig kommer få hem min älskade Ali eller Melina sin älskade pappa.
Hur fan är det rättvist?
Hur mycket mer ska en person orka? En person som också måste hålla allt flytande och humöret uppe för sin fina lilla tjej?
Jag undrar bara!

Kommentarer
Postat av: Sanna - mamma till Embla

usch ! Skickar några styrke kramar till er

2011-08-16 @ 20:04:52
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0