Dagis dag 2!

Vi är precis hemma från inskolning dag 2! :)
Idag var vi ute fram till lunch och sedan åt vi även där, det gick jättebra förutom att Melina inte var speciellt hungrig! Annars var det en super dag igen!
Imorgon ska jag vara med henne på dagis i cirka en halvtimme sedan ska jag testa att gå hem och så får hon äta lunch och vila där innan jag hämtar henne igen. Förutsatt att allt går bra vill säga! :)
Här får ni dagens bilder:)


En glad tjej!


Dagis är roligt! 


Hejdå dagis!


Nu går jag hem!


Väntar på mamma!


Idag har vi lärt oss av en fröken att Melina betyder söt som honung på grekiska:)
Och man kan ju inte annat än att hålla med;)

Kommentarer
Postat av: liselotte

Bra att du har börjat med auktioner igen och att Ali kan komma hem, hoppas du har skickat tandkrämerna till mig som jag vann i en auktion för ett bra tag sedan, Mvh Liselotte.

2011-08-30 @ 20:46:07
URL: http://liselottess.blogspot.com
Postat av: Nathalié

Åh vad skönt att höra att någon mer har haft svårt för det! Jag är lite orolig, har inte ätit några p-piller eller använt skydd på 6 år, därför vi nu börjat undersöka vad som kan vara fel. Fick faktiskt tårar i ögonen av din kommentar, den värmde otroligt mycket ska du veta. Underbart fina barn du/ni har & jag hoppas han får komma hem snart =).



Lägger till dig på Bloglovin också =) Kramar

2011-08-30 @ 20:59:31
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Nathalié

Eller ja fint barn, skulle det stå, haha. Jättesöt liten Melina =)

2011-08-30 @ 21:02:23
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0