3e inskolningsdagen!

Idag gick vi till dagis 09.30 sedan var jag där till klockan 10.00 då jag sade hejdå till Melina och gick!
Melina brydde sig inte alls utan sade glatt hejdå mamma vi ses:)
Det gick så bra för henne idag med lunch + vilan, inga problem alls sade de när jag hämtade henne vid 14.00 så imorn ska jag bara lämna henne - inskolningen anses vara över för hennes del!

På min lediga tid så gick jag till centrum.
Hämtade ut 2 st paket som hade kommit o handlade lite smått!
Var även in på apoteket och köpte bodylotion till Melina samt min Bricanyl.
När jag väl kom hem satt jag vid datorn en stund och vilade sedan en halvtimme innan jag hämtade Melina! 

Nu har Melina precis fikat 2 st vaniljbullar + en juice.
Jag dammsög istället medan hon var upptagen med det!
Ska väl kanske diska lite också:) 
Annars händer det inte det helt stora alltså - eller JO jag var 1 av 2000 personer som vann gratis glasögon på Lensway idag, det är ju KUL! Måste bara gå o kolla vilken styrka jag måste ha nu. 

Hur som helst - bjuder på lite bilder från idag:)


Hej hej - en glad tjej efter dagis:)


Äsch då mamma lägg av med kameran nu!


Kommer du då eller?


EH?!


Nej, nu drar jag! Hejdå!


WOW vad är det jag hör?


Titta mamma....


Flygplan!


Frukt efter dagis är gott:)


Morsaaan lägg ner verksamheten nu då!

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Åh vad söt hon är =). Hon ser så glad & vänlig ut =). Skönt att hon trivs så bra på dagis också ju =). Hoppas din dag varit bra annars!



kramar

2011-08-31 @ 20:14:14
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Nathalié - Tävlignar i bloggen just nu!

Kuul, hos Lensway? =) Åh vad roligt att han kommer hem! Förstår att ni saknar honom som attan =).



Ja vi hittade en del och idag är jag mör i kroppen, haha, fyfaan vad seg jag är idag xD Så ska man gå på mrknad idag, hujedamej ^^. Vad ska i hittapå idag? Kramar <3

2011-09-01 @ 08:19:36
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Melsa

Hej :) Googlade lite om mitt namn haha, kom fram till din fina blogg! Heter också Melsa, precis som din dotter om jag har uppfattat det rätt? Det är första gången jag ser att det finns någon med samma namn som mig i Sverige, lite roligt :) Skulle jättegärna veta vad Melsa betyder enligt dig? Maila gärna mig för svar! Kram :)

2011-09-25 @ 02:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0