Trött Madde!

Jag kan lova att jag är trött nu!
Det känns att man lever kan jag ju säga!
Dagen började så fint med att Melina spydde ner hela sängen, så det var ju bara in med henne i duschen och byta sängkläder!
Försökte peta i henne lite annan mat men även det kom upp + en massa slem mellan varven:(
Sen sov vi en stund från 12.30 cirka till strax efter 14.00! Skönt var det JA:)
Sedan har det gått av bara farten med disk, duscha 3 ungar, dammsuga + moppa hela lägenheten samtidigt som Melina sprungit efter mig o velat klänga! 
Lyckades få i henne lite yogurt och lite cola nu på eftermiddagen som hon inte spytt upp ännu så håller tummarna att det är färdigspytt för denna gång! 
Längtar tills Melina sover o jag kan slappna av lite.
Nu blir det mat snart:)

Kommentarer
Postat av: Cicki

Det kan nog vara förkylningen som får henne att kräkas. Små barn gör ofta det. De drar ner snoret och kräks upp det. Så jag tror inte du behöver vara orolig för att hon fått magsjuka. Kram

2011-04-15 @ 00:19:36
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Isabell

Visst är det tråkigt när dem blir sjuka "/ Känns som dem är småsjuka hela tiden. Krya på henne!

2011-04-16 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0