Svar på fråga!

pernilla om Från tanke till handling!:
hej!! tråkigt att de gör så när man har barn ihop=(
får man fråga vad det kostar att få hem honom igen och vad ni fått ihop hitills så man kanske kunna hjälpa till lite många tankar till er mvh pernilla
Svar: Biljetten kommer nog att gå på mellan 6-7000 kr och hittills har vi fått ihop det som står på insamlingen, dock blir det ju lite mer snart i och med auktionerna som nu pågår samt när jag själv får pengar i de kommande månaderna så ska jag lägga undan så mycket det bara går själv.
Förutom det skulle det tydligen även kosta 300 dollar att lämna in ansökan om anknytning också, något han antagligen kommer få åka till Nigeria för att göra. 
Det är helt klart tråkigt att de väljer att skilja ett barn från sin far, särskilt när vi inte vet när de kan återförenas igen!
Tack för din fråga!

Om det är något någon annan undrar så är det bara fråga, så ska jag svara så gott jag bara kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0